utolsó módosítás ideje:2015. május 20. 06:50 ••• 1 972 megtekintés

Agyteszt játék

A szasza wikiből

Alkalmazás neve Agyteszt játék
Logó Agyteszt.png
Verziószám
Kiadás éve 2010
Licensz Public domain
A program nyelve angol
Rövid leírás Egyszerű feladatokat tartalmazó program, amely elsősorban alsósoknak segíthet a matematikai műveletek gyakorlásában, a logikai képességek fejlesztésében
Hivatalos weblap http://www.shah-soft.com/arcade/ShahSoft/30/Brain-Test.html
Életkor 6-8, 8-10
Témakör matematika, nyelv
Címkék matematika, angol, logik, egér, rajzol, műveletek
Hozzáférés online
Nehézségi szint egyszerű
Kulcskompetenciák idegen nyelvi kommunikáció, matematikai kompetencia, digitális kompetencia
Munkaforma egyéni
Lehetséges alternatívák

Agyteszt játék

Alkalmazás részletes leírása


Kezdő képernyő

Agyteszt1.png


3 feladattípus közül választhatunk: matematikai feladatok (2 darab) - egyszerű matematika műveleteket kell elvégezni, illetve megállapítani, hogy melyik műveletet végezték el; logikai feladatok (2 darab) - Egy alak felismerő feladat és egy jelolvasási feladat. Utóbbiban a megadott jelek alapján kell megadni, hogy hol lesz a cél; nyelvi feladat - angol szavakban kell megani a hiányzó betűket

[[Image:]]

warning.pngA(z) „Image:” nem használható lap neveként ebben a wikiben.


Math 101

Agyteszt3.png


A feladat lényege, hogy a baloldali lapon található művelet eredményét a jobboldali lapra rajzoljuk le. A rajzoláshoz segítséget láthatunk a képernyő bal szélén.

[[Image:]]

warning.pngA(z) „Image:” nem használható lap neveként ebben a wikiben.


Math 102

Agyteszt4.png


A játékosnak meg kell határoznia, hogy a baloldalon található kifejezésbe a kérdőjel helyére milyen műveleti jelet kell illeszteni, hogy a kapott állítás igaz legyen. A jobb oldal alján található műveleti jeleket a felettük található keretbe kell behúzni.

[[Image:]]

warning.pngA(z) „Image:” nem használható lap neveként ebben a wikiben.


Think101

Agyteszt5.png


A feladatban a baoldalon található jeleket felhasználva kell megadni a cél mezőt.

[[Image:]]

warning.pngA(z) „Image:” nem használható lap neveként ebben a wikiben.


Analyze 101

Agyteszt6.png


A középső alakzattól kell egy egyenes vonalat húzni abba az irányba, ahol a középső elem párja található. Amennyiben a középső elemnek nincs párja képernyőn, akkor be kell karikázni a központi elemet.

[[Image:]]

warning.pngA(z) „Image:” nem használható lap neveként ebben a wikiben.


Word 101

Agyteszt7.png


A feladatban rövid angol szavakból hagynak ki egy betűt, ezt kell megadni a jobb oldalon. A betűk lerajzolásához találhatunk segítséget a képernyő baloldalán.

[[Image:]]

warning.pngA(z) „Image:” nem használható lap neveként ebben a wikiben.

Oldal értékelése

Még senki sem szavazott erre az oldalra
 Az értékeléshez a JavaScript futtatást engedélyezni kell
Agyteszt játék-tényekRDF hírcsatorna
A program nyelveangol  +
Alkalmazás neveAgyteszt játék  +
Címkékmatematika  +, angol  +, logik  +, egér  +, rajzol  +, és műveletek  +
Hivatalos weblaphttp://www.shah-soft.com/arcade/ShahSoft/30/Brain-Test.html  +
Hozzáférésonline  +
Kiadás éve2010  +
Kulcskompetenciákidegen nyelvi kommunikáció  +, matematikai kompetencia  +, és digitális kompetencia  +
KépernyőképAgyteszt1.png  +, warning.pngA(z) „Image:” nem használható lap neveként ebben a wikiben. , Agyteszt3.png  +, Agyteszt4.png  +, Agyteszt5.png  +, Agyteszt6.png  +, és Agyteszt7.png  +
LicenszPublic domain  +
LogóAgyteszt.png  +
Munkaformaegyéni  +
Nehézségi szintegyszerű  +
Rövid leírásEgyszerű feladatokat tartalmazó program, amely elsősorban alsósoknak segíthet a matematikai műveletek gyakorlásában, a logikai képességek fejlesztésében
Szöveges leírásKezdő képernyő, 3 feladattípus közül választhatunk:

matem 3 feladattípus közül választhatunk:

matematikai feladatok (2 darab) - egyszerű matematika műveleteket kell elvégezni, illetve megállapítani, hogy melyik műveletet végezték el; logikai feladatok (2 darab) - Egy alak felismerő feladat és egy jelolvasási feladat. Utóbbiban a megadott jelek alapján kell megadni, hogy hol lesz a cél; nyelvi feladat - angol szavakban kell megani a hiányzó betűket ol szavakban kell megani a hiányzó betűket, Math 101, A feladat lényege, hogy a baloldali lapon található művelet eredményét a jobboldali lapra rajzoljuk le. A rajzoláshoz segítséget láthatunk a képernyő bal szélén., Math 102, A játékosnak meg kell határoznia, hogy a baloldalon található kifejezésbe a kérdőjel helyére milyen műveleti jelet kell illeszteni, hogy a kapott állítás igaz legyen. A jobb oldal alján található műveleti jeleket a felettük található keretbe kell behúzni., Think101, A feladatban a baoldalon található jeleket felhasználva kell megadni a cél mezőt., Analyze 101, A középső alakzattól kell egy egyenes vonalat húzni abba az irányba, ahol a középső elem párja található. Amennyiben a középső elemnek nincs párja képernyőn, akkor be kell karikázni a központi elemet., Word 101, és A feladatban rövid angol szavakból hagynak ki egy betűt, ezt kell megadni a jobb oldalon. A betűk lerajzolásához találhatunk segítséget a képernyő baloldalán.
Témakörmatematika  +, és nyelv  +
Életkor6-8  +, és 8-10  +