utolsó módosítás ideje:2011. július 5. 12:04 ••• 12 825 megtekintés

Property:Szöveges leírás

A szasza wikiből

Ez egy „Text” típusú tulajdonság.


(előző 25) (következő 25)

A(z) „Szöveges leírás” tulajdonságot használó lapok

25 lap megjelenítése ezen tulajdonság használatával.

A

Agyteszt játék +A középső alakzattól kell egy egyenes vonalat húzni abba az irányba, ahol a középső elem párja található. Amennyiben a középső elemnek nincs párja képernyőn, akkor be kell karikázni a központi elemet., Think101, A feladatban a baoldalon található jeleket felhasználva kell megadni a cél mezőt.,
Almási e-Tananyagok, Földrajz +A tananyagban találhatóak játékos feladatok és kifejezetten oktató jellegű részek egyaránt., A Földrajz menüpontra kattintva 5 darab feldolgozható e-tananyagot találunk., Az első e-tananyagra kattitva egy új felület jelenik meg, melyben az alsó sorban található gombokkal navigálhatunk.,
Almási e-Tananyagok, Informatika +Az első e-tananyagra kattitva (Ismerd meg a számítógépet) egy új felület jelenik meg, melyben az alsó sorban található gombokkal navigálhatunk., A tananyagban találhatóak játékos feladatok és kifejezetten oktató jellegű részek egyaránt., Az e-tananyag Hachette Multimédia szerkesztőeszközök segítségével a Celebrate project keretein belül készült.,
Almási e-Tananyagok, Magyar +A belépés után a főoldalon fent menüsort, alul pedig jelmagyarázatot találunk. A navigáció a menüpontokra való kattintással történik., A magyar menüpontra kattintva 2 kiválasztható tananyagot találunk. (Petőfi Sándor: János vitéz, A Biblia az általános iskolai tananyagban) Felépítésük nagyon hasonló. Ezért csak az egyiket mutatom be., Az oldalra a szaladó állatra kattintva léphetünk be.,
Almási e-Tananyagok, Ének-zene +A fenti linkre kattintva megjelenik a Mozarttal foglalkozó tananyag nyitó oldala. Az oldalon az alsó sorban található gombokkal navigálhatunk., A tananyag több helyen is tartalmaz hanganyagot. A zene a hangszórót jelképező gombbal indítható és állítható meg., A sok zenei anyag mellett természetesen elméleti tananyagot is tartalmaz az oldal.,
Artweaver +<h2>A program kinézete</h2>, <ol> <li>Főablak – ahol a képe <ol> <li>Főablak – ahol a képeket szerkesztjük <li>Tulajdonság panel <li>Eszköztár – a szerkesztő funkciókat jelentő ikonok <li>Ecset/ceruza beállítások <li>Szín beállítások <li>Objektum panel – itt találjuk az előzményeket (amiket eddig csinálunk a képpel) és a rétegeket </ol> <br /> <h2>Menüpontok:</h2><br /> <ol> <li>File – fájl műveletek: megnyitás, mentés, nyomtatás, stb. <li>Edit – szerkesztések műveletek: kivág,másol, beilleszt, visszavon, ismétel, stb. <li>Image – képmanipuláló műveltek: képméret, színkorrekciók, stb. <li>Layer – rétegek beszúrása, és azokon végezhető műveletek <li>Select – kijelölés menü: kijelölt területekkel való műveletek, pl.: a kijelölés megszüntetése <li>Filter – szűrők menü: élesítés, homályosítás, deformálások, effektek, stb. <li>View – nézet menü <li>Window – program ablakok(panelek) ki és bekapcsolási lehetőségei <li>Help - súgó </ol> <h2>Eszköztár</h2><br /> Ikonok balról jobbra, fentről lefelé számozva:<br /> bbra, fentről lefelé számozva:<br />
Audacity +Miután elkészítettük hangfájlunkat, a „Fáj Miután elkészítettük hangfájlunkat, a „Fájl / Exportálás MP3-ként, vagy Exportálás WAV-ként” menüponttal tudjuk elmenteni a kívánt formátumba. Lehetőségünk van csak egy adott kijelölt részlet elmentésére is, ez esetben mentés előtt jelöljük ki hanganyagunk menteni kívánt részét. jük ki hanganyagunk menteni kívánt részét., 3. A kijelölt hangrészleteket különböző ef 3. A kijelölt hangrészleteket különböző effektekkel módosíthatjuk. Az „Effekt” menüpontot kiválasztva rengeteg módosítási lehetőségünk van, pl. erősítés, hangmagasság-változtatás, lekeverés, felkeverés, megfordítás, sebesség, tempó megváltoztatása, visszhang, sercegés eltávolítás. Nagyon hasznos funkció, hogy a zajos állományok zajtartalmát is csökkenthetjük a „Zajszűrő effekt” használatával. Például, ha egy összevágott hanganyag végét szeretnénk lekeverni, jelöljük ki azt a tartományt, melyben szeretnénk csökkenteni a hangerőt és válasszuk az „Effekt / Lekeverés” menüpontot. asszuk az „Effekt / Lekeverés” menüpontot., Amennyiben mp3 kiterjesztésű fájlokat is s Amennyiben mp3 kiterjesztésű fájlokat is szeretnénk készíteni, installálnunk kell a LAME MP3 Encoder Library kiterjesztést is, amelyet a http://download.chip.eu/hu/LAME-3.97_79776.html oldalról tölthetünk le. (Letöltés után ki kell csomagolni és az Audacityt elindítva a „Szerkesztés / Beállítások” menüpontban a „Fájlformátumok” fülön meg kell adnunk a „lame_enc.dll” fájl elérési útvonalát.) a „lame_enc.dll” fájl elérési útvonalát.),

B

BBC Learning English +A legfrissebb híreket is olvashatjuk az oldalon, melyeket meg is hallgathatunk. Rengeteg keresztrejtvényt találunk, témák szerint csoportosítva. Segítségével egy-egy adott témakörön belül fejleszthetjük szókincsünket., Keresztrejtvények: http://www.bbc.co.uk/wo Keresztrejtvények: http://www.bbc.co.uk/worldservice/learningenglish/quizzes/crossword/ Feleletválasztós teszteket is kitölthetünk, természetesen itt is adott témakörökből választhatunk, attól függően, hogy épp mihez van kedvünk. Tesztek: http://www.bbc.co.uk/worldservice/learningenglish/quizzes/quiznet/ Az oldalon találunk különböző hallás utáni megértéses feladatot is. Meghallgathatunk egy szöveget és közben vagy utána kérdésekre kell válaszolnunk. n vagy utána kérdésekre kell válaszolnunk.
Balancing Act +A következő lépésben válasszuk a Balance Lab részt, a komolyabb feladatokért. (Bevetésként, ismerkedés gyanánt választhatjuk az Intro-t.), Ezután pakoljunk különböző súlyokat a mérleg különböző helyeire, hogy egyensúlyban legyen. Próbáljuk ki, hogy megfelelően döntöttünk-e!, A weblap megnyitása után a "Run in HTML5"-öt választva online, letöltés nélkül is kipróbálhatjuk az alkalmazást.
Bee-Bot/Blue-Bot +Előszeretettel alkalmazzák már az óvodában Előszeretettel alkalmazzák már az óvodában is, hiszen a roboton elhelyezett, nagy alakú, irányt mutató, és az indító, törlő, és megállító gombok egyszerűvé teszik a használatát. Segítségül szolgálnak a különböző tantárgyak tanulását is megkönnyítő műanyag játszószőnyegek, de saját magunk is kialakíthatunk pályákat, így a robot számtalan lehetőséget rejt magában. A játék során a robotot a kezdő helyről egy meghatározott helyre kell parancsok sorozatával juttatni a pálya sajátosságait, lehetőségeit figyelembe véve. játosságait, lehetőségeit figyelembe véve., A Blue-Bot alkalmazás letöltése után a tér A Blue-Bot alkalmazás letöltése után a térkép ikonra kattintva kiválaszthatunk egyet az előre feltöltött hátterek közül, tölthetünk fel saját magunk is egy fájlt, vagy kameránkat használva fotózhatjuk be azt. A ceruza ikonra kattintva követhetjük egy vonal berajzolásával, hogy milyen útvonalon mozog a Blue-Bot. A következő két menüpont lehető teszi, hogy egy programot találjunk ki, vagy egy előre megírt utasítássort hajtsunk végre, melyből több fokozat is választható, azonban ciklusok írása és 45°-os fordulat nem engedélyezett ebben a verzióban, Blue-Bot használata nélkül. A program a kiadott utasítások sorozatát a kijelző bal oldalán tárolja. Az irányító gombok közül le is tilthatunk egyeseket, amennyiben azok használatát nem szeretnénk lehetővé tenni egy probléma megoldásához. lehetővé tenni egy probléma megoldásához., A Bee–Bot és a Blue-Bot kisgyermekeknek te A Bee–Bot és a Blue-Bot kisgyermekeknek tervezett, izgalmas új robotok. A színes, könnyen kezelhető, barátságos méhecske formájú robotok tökéletes eszközei a sorba rendezés, a becslés, kritikus gondolkodás, a problémamegoldás, azaz a programozás játékos tanításának a korai időszakban. Ehhez segítségként megvásárolhatók további software csomagok, játékfelületként szolgáló szőnyegek. Ezen felül iOS és Android operációs rendszerekre elérhető egy ingyenes Blue-Bot alkalmazás, amely összekapcsolható az eszközzel Bluetooth-on keresztül, illetve tökéletesen modellezi önmagában is az eszköz működését. odellezi önmagában is az eszköz működését.
Beszédmester +A beszédjavítás-terápia menüpont alatt olvashatunk bővebben a programról. Ha pedig már ismerjük a programot, a fenti menüsorból kiválaszthatjuk a megfelelő foglalkozást: előkészítés, hangfejlesztés, rögzítés, automatizálás., A program megnyitásakor két opció közül választhatunk:beszédjavítás-terápia és olvasásfejlesztés., A program az általános iskolások beszéd- é A program az általános iskolások beszéd- és olvasásfejlesztése mellett lehetőséget nyújt a hallássérült gyermekek segítésében, fejlesztésében is. Egy olyan önműködő beszédfelismerésen alapuló vizuális beszéd-kiértékelést tud megvalósítani, ami segítségére lehet a gyermekeknek a megfelelő és érthető beszédartikuláció elsajátításában. A helyes hangképzés begyakorlására és rögzítésére folyamatos gyakorlásra van szükség. Ezt a automatizálási folyamatot gyorsítja fel és teszi egyszerűbbé a program, amivel a gyakorlás részben önállóan is végezhető. „A szoftver olvasásfejlesztõ moduljának célja, hogy játékos feladatokon és automatikus beszédfelismerésen keresztül a gyermek - a számítógépet motivációs eszközként használva - minél könnyebben és gyorsabban megtanulja a fonéma-graféma, ill. graféma-fonéma megfeleltetéseket.” a, ill. graféma-fonéma megfeleltetéseket.”
Blogger +Utána adjuk meg a blogunk címét, adjuk meg, a blogspot.com-on milyen aldomainről legyen elérhető (blognev.blogspot.com), majd válasszunk sablont. A megjelenésen a későbbiekben is tudunk változtatni. Ha kész vagyunk, 'Blog létrehozása', Ami fontos még, hogy tudunk szerzőtársakat hívni, illetve korlátozhatjuk, ki olvashatja a blogot. A blogbejegyzéseket felsoroló adminisztrációs felületen tudjuk ezt megtenni. A bal oldali menüben a 'Beállításokra' kattintva, azon belül is 'Alap', Ha megvagyunk, visszakerülünk a nyitóképer Ha megvagyunk, visszakerülünk a nyitóképernyőre, de már ott van a mi blogunk is. A mi bloglistánk alatt egyéb ajánlott blogbejegyzések szerepelnek, fel is vehetünk újabb blogokat, amiket követni szeretnénk. De most írjuk meg az első bejegyzésünk a ceruza ikonra kattintva! (Később a bejegyzések listáját a lapok ikonnal érhetjük el, ha pedig meg akarjuk nézni, hogy néz ki a blog a látogatóknak, akkor a 'Blog megtekintése' gombra kattintsunk. a 'Blog megtekintése' gombra kattintsunk.,
Box Island +A játék elindításával egy sziget térképe l A játék elindításával egy sziget térképe látható, amin egy út halad végig. Ezen az úton végighaladva egyre bonyolultabb példákkal találkozhatunk. Az első 6 szint (zölddel jelölve) bevezető jellegű, a következő 7 (kékkel jelölt) szint a ciklus használatát vezeti be és gyakoroltatja, majd az utolsó 7 (piros) szint az elágazást hivatott bemutatni. os) szint az elágazást hivatott bemutatni., A zöld szintek bevezetőként szolgálnak. Ba A zöld szintek bevezetőként szolgálnak. Bal oldalon található a mozdulatok ikonja, amiből választhatunk. Ez az első játékok során viszonylag kevés mozgás (elsőre, hátra, jobbra, balra). Esetenként az is meg van adva, hogy ezekből a blokkokból hányat használhatunk fel. A cél az óra elérése. A piros dobozokat, és a belőlük jövő fényt el kell kerülni. , és a belőlük jövő fényt el kell kerülni., Az alkalmazás elérhető androidra és iOS-ra Az alkalmazás elérhető androidra és iOS-ra egyaránt, ez jó hír a platformfüggetlen appok kedvelőinek. Viszont a 2 alkalmazás több helyen is letér egymástól. Az iOS-ra telepíthető játék (Box Island: Epic Coding Adventure) jóval kidolgozottabb, sokkal több szintből áll, ezáltal a feladatok nehézsége is megnő ahogy haladunk előre a játékban. Ebben a verzióban 50 szint tartozik egy epizódhoz, androidon (Box Island: One Hour Coding) viszont összesen csak 20 szint érhető el, itt is egyre nehezebb szintek. Mint ahogy a neve is mutatja, ez a játék egy óra alatt teljesen kijátszható. Bemutatni csak ezt az utóbbi 20 szintes játékot szeretném, mivel ennek nyomán már a másik már nem hoz sok újdonságot. án már a másik már nem hoz sok újdonságot.,
Brain Buddies +Kezdetben négy különböző jellegű – egyenké Kezdetben négy különböző jellegű – egyenként 60 másodperces – játékkal fejleszthetjük készségeinket. Mindegyikre külön-külön pontokat kapunk. A rendelkezésre álló idő alatt minél több feladtot kell végrehajtanunk. Az első körben egy memória játékot kapunk. Négyzetrácsokban elhelyezett különböző ábrákat kell megtalálnunk. A második körben adott alakzatokat tartalmazó fogaskerékhez kell kiválasztanunk a megfelelő fogaslécet. A harmadik fordulóban különböző matematikai műveletek szállnak be meteoritok formájában, ezeknek az értékét kell beírnunk egy számológépbe, majd ha jó eredményt írtunk be, felrobbannak. Az utolsó körben pedig buborékokban számokat és egyéb ábrákat, szavakat látunk (dobókocka, számok angolul), melyekre növekvő sorrendben kell rákattintani. Egy bizonyos pontszám elérése után új fajta játéktípusokat kapunk. Mindegyik nagyon hasznos, különböző készségeinket fejleszthetjük vele. lönböző készségeinket fejleszthetjük vele.
BrainsBreaker Jigsaw Puzzle +<h2>BrainsBreaker Jigsaw Puzzle</ <h2>BrainsBreaker Jigsaw Puzzle</h2> <br /> Ez az egyszerű képkirakó szerkesztő program sajnos nem ingyenes, de a trial (próba) verziója is elég élvezetet nyújthat a felhasználóknak.<br /> Induláskor rákérdez az aktivációs kódra, de a "Continue evaluation" gombbal tovább juthatunk ezen az ablakon.<br /> <br /> A program a következő ablakkal kezdi a szerkesztést:<br /> ablakkal kezdi a szerkesztést:<br />, Innen kiválaszthatunk egy nekünk tetsző ké Innen kiválaszthatunk egy nekünk tetsző képet, de a "Create Puzzle" gomb megnyomása után még több lehetőséget is felajánl, például saját kép felhasználását. A készülő puzzlenél megadhatjuk, hogy milyen darabszámmal dolgozzon (esetleg ajándéknak szánjuk és külön lementenénk), mi legyen a neve, a háttere (itt is megadhatunk saját képet). <br /> is megadhatunk saját képet). <br />
Bridge Crossing (Át a hídon!) +Segíts az embereknek, hogy mindenki átérjen a hídon 30 percen belül!, Mivel túl sötét van, ezért az átkelőknek minden átkelésnél egy lámpást is magukkal kell vinniük, ami azonban összesen csak 30 percig világit. Különböző emberek különböző sebességgel közlekednek és a híd egyszerre legfeljebb két embert bír csak el., Kattints azokra, akiket szeretnéd, hogy át Kattints azokra, akiket szeretnéd, hogy átkeljenek a hídon, majd kattints a nyílra, hogy elindítsd őket! A bal felső sarokban látható, hogy hány percig világit még a lámpás. Bónusz pontokat kaphatsz, ha gyorsan rájössz a megoldásra, (lásd a jobb oldalon a fenti visszaszámlálót,) de nyugodtan lehet gondolkozni a feladványon, nincsen időkorlát. dolkozni a feladványon, nincsen időkorlát.
Bubbl.us +A linkre kattintás után a Start Brainstorming gombra kattintva indulhat a gondolati térkép készítése.

C

Calculator +Fejlett kézírás felismerővel ellátott számológép, amely az üresen hagyott (vagy "?"-el ellátott helyre) írja be a megoldást. Pl:, A már felismert és nyomtatott formára hozott kifejezést akár tovább is írhatjuk. (A képen a nyomtatott formára hoztt kifejezést láthatjuk)
Calibre +Nagyon jó a hivatalos leírása (angol): http://manual.calibre-ebook.com/, Illetve létezik egy hasonlóan jó leírás (m Illetve létezik egy hasonlóan jó leírás (magyar): A Calibre-ről - 1. rész (Tulajdonságok) http://www.gdportal.hu/struktura.php?m=3.33.792 A Calibre-ről - 2. rész (Történet) http://www.gdportal.hu/struktura.php?m=3.33.793 A Calibre-ről - 3. rész (Gyors kezdési ismertető) http://www.gdportal.hu/struktura.php?m=3.33.794 A Calibre-ről - 4. rész (Az e-könyv formátum átalakításának ábécéje) http://www.gdportal.hu/struktura.php?m=3.33.796 //www.gdportal.hu/struktura.php?m=3.33.796
Camstudio +A program használatának lépései: <br /& A program használatának lépései: <br /> 1. Az „Beállítások” menüben kipipálhatjuk, hogy szeretnénk-e hangot is felvenni a kép alá mikrofonról vagy sem. <br /> 2. Az „Eszközök / Képernyő kommentárok vagy Videó kommentárok” menüben tudunk készíteni a képernyőre vagy felvételeinkre feliratokat.<br /> 3. A „Terület” menüben tudjuk beállítani, hogy a képernyő mely részéről szeretnénk felvételt készíteni. A felvevő keret felvétel közben méretezhető, mozgatható („Terület”), de rögzíthetünk teljes képernyőt, vagy ablakot („Teljes képernyő”) és fix területet is („Kijelölt terület…”).<br /> 4. Az „Eszközök / Videó beállítások” menüben tudjuk beállítani, hogy a program milyen tömörítést használjon a felvételhez, milyen minőségben vegyen fel és hány képkockát rögzítsen másodpercenként. <br /> 5. És végezetül, ha mindent beállítottunk, a „Rögzítés” gombbal tudjuk elindítani felvételünket. <br /> 6. Az elkészített felvételt AVI vagy Flash (SWF) formátumban menthetjük el. <br /> F) formátumban menthetjük el. <br />
Code +<h3>Diákok fejlődésének megtekintése <h3>Diákok fejlődésének megtekintése</h3> Ha már a csoportba felvettük a tanulókat, akkor a csoport neve alatt megjelenik egy újabb funkció, ez pedig a "Fejlődés megtekintése". Erre kattintva kilistázódik a csoport névsora és láthatjuk a tanulás során az aktuális állapotot. <br /> A következő állapotokat jelzi számunkra: <ul> <li>el nem kezdett</li> <li>folyamatban</li> <li>elkészült, túl sok a blokk </li> <li>elkészült, tökéletes</li> <li>elküldve</li> </ul> <br /> A "statisztika megtekintése" menüpontra kattintva megnézhetjük, hogy ki mennyi szintet fejezett be, mennyi kódsort írt meg. Egy diákra kattintva szintekre bontva látjuk, hogy melyik feladata milyen állapotban van. ogy melyik feladata milyen állapotban van., <h3>Diákok számára kurzusok elérhetővé tétele</h3> Diákok fiókja és haladása oldalra kattintva, kattintsunk a megfelelő csoportnál/osztálynál a szerkesztésre, ezek után válasszuk ki a megosztani kívánt tanfolyamot., <h3>Diákok felvétele különböző csopo <h3>Diákok felvétele különböző csoportokba</h3> A csoport létrehozása után a csoport neve alatti "Diákok kezelése" linkre kattintsunk, ekkor adjuk a meg a diákok nevét, illetve kitölthetjük korukat,nemüket is ha szükségesnek érezzük. Ezt megtehetjük egyesével vagy egyszerre több tanuló felvételével is. Ha már rendelkezünk más csoporttal is, akkor más csoport tanulóit is átmozgathatjuk. A diákok felvételével minden tanuló kap egy generált titkos jelszót, így a diákok a jelszó megadásával tudják elérni a velük megosztott kurzusokat. dják elérni a velük megosztott kurzusokat.,
Codecombat +A pálya jobb oldali részénél gépeljük be a A pálya jobb oldali részénél gépeljük be a kódot, ha elakadunk akkor a kód rész alatti részben találunk a feladat megoldásához segítséget, illetve felsorolva látjuk a használható parancsokat. Miután készen vagyunk a kódolással futtassunk le a programunkat. a kódolással futtassunk le a programunkat., A pálya kiválasztása után lehetőségünk van A pálya kiválasztása után lehetőségünk van különböző programozási nyelvek közül választani. <h3>Programnyelvek</h3> <ul> <li>Python</li> <li>JAVASCRIPT</li> <li>Lua</li> <li>CoffeScript</li> </ul> t;li>CoffeScript</li> </ul>, Válasszuk ki a nyelvet, ezután kezdődhet a játék!,
Cody's App Academy +A feltételes cikluson kívül számlálós cikl A feltételes cikluson kívül számlálós ciklusokat is készíthetünk, valamint ciklusokat ágyazhatunk egymásba. Ha rossz felé megyünk, vagy nem ugrunk amikor kéne, akkor felkiált a karakterünk és megáll. Viszont a kódunk megmarad, így elég ott javítani ahol elhagytuk a pályát. elég ott javítani ahol elhagytuk a pályát., Ahogy haladunk előre a feladatokkal egyre Ahogy haladunk előre a feladatokkal egyre bonyolultabb problémákkal találkozunk, és megjelennek az elágazások is. Például a nyuszinak attól függően kell rövidet vagy hosszút ugrania, hogy egy vagy két doboz van előtte. Itt már megjelenik az is, hogy a cikluson belülre kell elágazást tenni. Ha elértük a célunkat csillagokat kapunk, minél kevesebb elemből építettük az algoritmusunkat annál többet. Amíg készítjük a kódot, az átlátszó háttérnek köszönhetően láthatjuk a problémát, nem kell megjegyeznünk. atjuk a problémát, nem kell megjegyeznünk., Minden színtéren néhány bevezető feladatta Minden színtéren néhány bevezető feladattal kezd, ami az adott karakter alapvető mozgásait mutatja be. Ezek után először a ciklusok tanítását kezdni el. Először a kilépés feltételét határozza meg, majd későbbi feladatokban a bennmaradás feltételét adja meg. A ciklus belsejébe kell belehúzni az ismételendő lépéseket. Az összehúzott blokkoknak a starthoz kell csatlakozni. A háromszögre kattintva elindítja az algoritmust, zölddel jelöli a kódban, hogy éppen mit csinál. el jelöli a kódban, hogy éppen mit csinál.,
ConnectedMind +Ez egy gondolattérkép készítő szoftver a google jóvoltából. Google chrome webböngésző szükséges a használatához, melyet ingyen le lehet tölteni, és azon belül, ha új fület nyitunk, akkor ott lehet hozzáférni a telepítéshez, ahogy a képen látható., Ezek után a böngészőnkben megjelenik alkalmazásként a connected mind logó és felirat, melyre kattintva elkezdhetjük saját gondolattérképünk szerkesztését, Ezek után kezdhetjük meg a térképünk megrajzolását, egyszerű eszközökkel, melyeket a lap munkaterület tetején találunk.
Convert PDF to Word +Ez az alkalmazás a pdf fájlok doc kiterjes Ez az alkalmazás a pdf fájlok doc kiterjesztésbe történő átalakítására szolgál. Két változat közül lehet választani. Lehet offline, de lehet online is konvertálni. Online változatban a http://www.convertpdftoword.net/ honlapon kiválasztjuk a "Fájl kiválasztása" gombbal a gépünkön lévő pdf fájlt és a "Convert and Download" gombra kattintunk. A konvertálandó fájl méretétől függően pár másodperc után megjelenik a "Download" gomb, mellyel letölthetjük az átkonvertált doc fájlt. el letölthetjük az átkonvertált doc fájlt., Az offline verzióval egyszerre több pdf fá Az offline verzióval egyszerre több pdf fájlt is tudunk konvertálni és nemcsak doc formátumba hanem rtf, tiff illetve txt. A konvertálás megkezdéséhez először az "Add" gombra kell kattintani. kiválasztjuk a pdf fájlokat, amelyeket átszeretnénk konvertálni. A listában a fájlok nevei mellett található legördülő menüben tudjuk kiválasztani, hogy mely fomrátumba szeretnénk átkonvertálni. Ha kiválasztottuk a megfelelőt, akkor adjuk meg célmappát ahova le szeretnénk menteni a konvertált doc fájlokat - "Output Path". Ha ezzel megvagyunk akkor végül a Convert Files Now gombra kell kattintani és pár perc alatt el is végzi a konverziót aminek az eredményét a megadott célmappában kell megkeresnie. t a megadott célmappában kell megkeresnie.
(előző 25) (következő 25)

Oldal értékelése

Még senki sem szavazott erre az oldalra
 Az értékeléshez a JavaScript futtatást engedélyezni kell
Szöveges leírás-tényekRDF hírcsatorna
Has typeEz a tulajdonság különleges ebben a wikiben.TextEz a típus ennek a wikinek az alapvető adattípusai közé tartozik.  +