Wiki tallózása

A szasza wikiből

Cody's App Academy
A program nyelve angol  +
Alkalmazás neve Cody's App Academy  +
Címkék elágazás  +, ciklus  +, algoritmus  +
Hozzáférés letölthető  +
Kiadás éve 2015  +
Kulcskompetenciák hatékony önálló tanulás  +, digitális kompetencia  +, idegen nyelvi kommunikáció  +
Képernyőkép Screenshot 2016-04-15-08-23-39 1.png +, Screenshot 2016-04-26-20-57-13.png +, Screenshot 2016-04-26-20-55-11.png +, Screenshot 2016-04-26-20-55-48.png +
Lehetséges alternatívák Box Island +, Light Bot +, The Foos +
Licensz Freeware  +
Logó Codysapp.PNG +
Modification dateEz a tulajdonság különleges ebben a wikiben. 26 April 2016 19:28:32  +
Munkaforma egyéni  +
Nehézségi szint egyszerű  +
Rövid leírás Algoritmikus gondolkodást tanító játék, android alkalmazás.
Szöveges leírás A feltételes cikluson kívül számlálós cikl A feltételes cikluson kívül számlálós ciklusokat is készíthetünk, valamint ciklusokat ágyazhatunk egymásba. Ha rossz felé megyünk, vagy nem ugrunk amikor kéne, akkor felkiált a karakterünk és megáll. Viszont a kódunk megmarad, így elég ott javítani ahol elhagytuk a pályát. elég ott javítani ahol elhagytuk a pályát., Ahogy haladunk előre a feladatokkal egyre Ahogy haladunk előre a feladatokkal egyre bonyolultabb problémákkal találkozunk, és megjelennek az elágazások is. Például a nyuszinak attól függően kell rövidet vagy hosszút ugrania, hogy egy vagy két doboz van előtte. Itt már megjelenik az is, hogy a cikluson belülre kell elágazást tenni. Ha elértük a célunkat csillagokat kapunk, minél kevesebb elemből építettük az algoritmusunkat annál többet. Amíg készítjük a kódot, az átlátszó háttérnek köszönhetően láthatjuk a problémát, nem kell megjegyeznünk. atjuk a problémát, nem kell megjegyeznünk., Minden színtéren néhány bevezető feladatta Minden színtéren néhány bevezető feladattal kezd, ami az adott karakter alapvető mozgásait mutatja be. Ezek után először a ciklusok tanítását kezdni el. Először a kilépés feltételét határozza meg, majd későbbi feladatokban a bennmaradás feltételét adja meg. A ciklus belsejébe kell belehúzni az ismételendő lépéseket. Az összehúzott blokkoknak a starthoz kell csatlakozni. A háromszögre kattintva elindítja az algoritmust, zölddel jelöli a kódban, hogy éppen mit csinál. el jelöli a kódban, hogy éppen mit csinál., Az alkalmazás indításakor 3 színtér közül Az alkalmazás indításakor 3 színtér közül választhatunk, ahol játszani szeretnénk. Az első a nappali, itt a cél a babát eljuttatni a cumisüvegéhez. A második a park, ahol a nyuszit kell eljuttatni a répához, valamint van egy földalatti pálya, ahol a hörcsögnek kell megtalálni a kijáratot. A szereplők a bal oldali blokkok egymás mögé húzásával irányíthatók (Scratch-hez hasonló módon). irányíthatók (Scratch-hez hasonló módon).
Témakör informatika  +
Verziószám 1.0.1  +
Kategóriák Alkalmazás leírása, Interaktív alkalmazások
Életkor 3-6  +, 6-8  +, 8-10  +, 10-12  +, 12-14  +
ide hivatkozó tulajdonságok elrejtése 
  Egy tulajdonság sem hivatkozik erre a lapra.
 

 

Add meg a lap nevét, ahonnan el szeretnéd kezdeni a böngészést.